Re: [gnome-nl] gnome start niet goed op

Continuing story.
Auth.log bestaat niet (meer) in Fedora 7 maar the authenticatielogging
wordt nu in "/var/log/secure" gedaan.
Echter daar geeft hij geen foutmeldingen. De authenticatie gaat dus goed
alleen gaat hij na de authenticatie niet verder met het opstarten van
het programma. Je krijgt in de log deze melding:
"...old, allowing access to system-config-authentication for user joep"
(irrelevante info weggelaten). Dat geeft dus aan de authenticatie is
gelukt. Als je naar de lopende programma's kijkt ("ps -ef|grep <pnaam>")
dan zie je ook dat het gestart is maar het functioneert niet. Er moet
kennelijk nog iets met de permissies niet goed staan.
Joep