Re: [gnome-nl] gnome start niet goed op

Op zondag 07-10-2007 om 13:01 uur [tijdzone +0200], schreef Frederik
Himpe:
> yum upgrade zal niks bij-installeren (tenzij uiteraard wat noodzakelijk
> om een werkend systeem te hebben), voor de rest upgrade het alleen de
> paketten die ju nu al geïnstalleerd hebt. In grote lijnen is dat ook wat
> die (mislukte) upgrade via cd aan het doen was...

APT maakt verschil tussen 'upgrade' (nooit nieuwe pakketten, desnoods
sommige pakketten niet upgraden) & 'dist-upgrade' (nieuwe pakketten, als
afhankelijkheden dat vereisen) wat dat betreft.  In dit geval zou je
'dist-upgrade' willen gebruiken, omdat het een upgrade betreft naar een
nieuwe distro-uitgave (en dus mogelijk nieuwe/andere afhankelijkheden
nodig zijn).  Ik heb geen idee hoe yum dat regelt?

--
Jan Claeys