Re: [gnome-nl] gnome start niet goed op

On Sun, 2007-10-07 at 03:46 +0200, Jan Claeys wrote:

> *Ugh*
>
> Installeer Debian of Ubuntu (of elke andere distro met een degelijk
> systeem van afhankelijkheden--er zullen er nog wel zijn).

Ja!,
Fedora.
Dat gebruik ik. Maar een partiële  upgrade van een versie (fc5 naar fc7)
t.g.v. leesfouten op een dvd is een van de meest lastige zaken om te
herstellen.
Debian is ook een hele goede distributie maar ik ben nog steeds meer
vertrouwd met .rpm dan .deb pakketten en Ubuntu (een debian kloon) vind
ik gewoon niet prettig. Ik heb het als een tweede OS op een ander
systeem geïnstalleerd maar ik ben meer vertrouwd met Fedora. Yum, de
installer werkt goed en ik heb ook smart maar dat heeft weer net een
andere repository structuur en is nog wat buggy.
Maar bedankt voor de suggestie.
Joep