Re: [gnome-nl] gnome start niet goed op

Ja, Jan,
Dat dacht ik ook. Ik kom er nu net achter dat crond niet draait! Dat is
ook een van de services waarmee door de upgrade kennelijk iets is
gebeurd. Echter als ik pup of pirut vanuit root opstart werken ze wel
maar als ik ze vanuit een user account start, wordt wel naar het root
password gevraagd (dus kennelijk worden de pam-uitilities wel
aangesproken maar gaat het ergens fout. het probleem is dat ik geen
foutmeldingen zie, met name niet in /var/log/messages.
Ik blijf verder zoeken. Maar dank voor het 'meedenken': het opent weer
nieuwe wegen.
Joep