Re: [gnome-nl] gnome start niet goed op

Tino,
Bedankt voor je reactie.
Nee het zijn geen rechten problemen. Het blijkt dat door de partiele
upgrade van fc5 naar fc7 er nogal wat bestanden niet vervangen zijn. Dat
moet ik nu met de hand doen.
Ik heb een groot aantal gnome-pakketten bijgeladen zoals gnome-xterm en
de achtergronden, gterm en nog een aantal programma's werken weer maar
ik moet uitzoeken wat er mist en dat is een moeizaam werk waar ik nog
wel enige tijd mee bezig zal zijn.
Joep