Re: [gnome-nl] gnome start niet goed op

On Mon, 2007-10-08 at 00:27 +0200, Jan Claeys wrote:

> APT maakt verschil tussen 'upgrade' (nooit nieuwe pakketten, desnoods
> sommige pakketten niet upgraden) & 'dist-upgrade' (nieuwe pakketten, als
> afhankelijkheden dat vereisen) wat dat betreft.  In dit geval zou je
> 'dist-upgrade' willen gebruiken, omdat het een upgrade betreft naar een
> nieuwe distro-uitgave (en dus mogelijk nieuwe/andere afhankelijkheden
> nodig zijn).  Ik heb geen idee hoe yum dat regelt?

Voor zo ver ik kan nagaan niet.
Maar upgrade doet het wel goed. Ik heb denk ik alle essentiële pakketten
ge-upgraded. Ik heb alleen nog een probleem met pirut en pup. Beiden
starten wel maar alleen onder root. Als je het vanuit een user account
doet blijft hij hangen in de authentication. Ik moet nagaan of pam goed
werkt (ik denk namelijk dat dat door deze programma's gebruikt wordt om
van userid te wisselen.
Joep