Re: [gnome-nl] gnome start niet goed op

Sorry, ik was gisteren niet in staat te reageren.
Maar het probleem zit denk ik niet bij sudo. Inderdaad is pirut te
vergelijken met g-a-i en pup is de updater (ik heb wel ergens Ubuntu
draaien maar gebruik het zelden: vind Fedora prettiger).
Het is ongetwijfeld een rechten probleem en het is erg fundamenteel.
Geen enkele applicatie die vanuit een gebruikersaccount gestart wordt en
root rechten nodig heeft (o.a.logrotate, logwatch, etc. in het algemeen
alle cron-applicaties) wordt opgestart. Er is kennelijk iets
gecorrumpeerd bij de herinstallatie maar het uitzoeken is nogal lastig
omdat ik geen foutmeldingen kan vinden.
Joep