Re: [gnome-nl] Oproer in de de cd/dvd-werkplaats

Op wo, 06-09-2006 te 21:10 +0200, schreef Reinout van Schouwen:
> Ik vermoed dat deze regel niet van toepassing is omdat de compact disc
> niet exclusief door Sony/Philips op de markt wordt gebracht.

Maar wel exclusief onder licentie van hen, zoniet mogen de namen
"Compact Disc", "DVD", "DVD+RW", etc. niet gebruikt worden.

(En er zijn wel degelijk een hele reeks bedrijven gedwongen om die naam
te verwijderen van hun product(en), bijvoorbeeld omdat ze zich niet aan
de officiële specificaties hielden.)

--
Jan Claeys