Re: [gnome-nl] Oproer in de de cd/dvd-werkplaats

Op ma, 04-09-2006 te 15:51 +0200, schreef Martin van Boven:
> Als de richtlijn is infinitieven te gebruiken, [...]

Er is toch ook geen menu Bestand --> Kiezer... of Opener..., maar wel
een menu Bestand --> Openen...   :-)

> [...] dan vind ik "maken" juist weer beter.
> Het is (denk ik) een kwestie van gevoel, maar voor mij vallen in de
> context van het branden van CD's "samenstellen" en "branden" onder
> "maken", en is dat ook wat nautilus-cd-burner je doen laat.

Het venster dat je opent met die menukeuze wordt gebruikt om de CD samen
te stellen.  Pas als je daar klaar mee bent kies je voor het branden
ervan op CD (wat weer een ander venster opent).  Ik snap dus niet goed
waarom je in het eerste geval geen 'samenstellen' zou mogen gebruiken en
in het tweede wel 'branden'?

--
Jan Claeys