Re: =?iso-8859-1?Q?V=FDzva_na_zmenu_koordi?= =?iso-8859-1?Q?n=E1tora_SK_t=EDmu?=

On Thu, Feb 04, 2010 at 01:56:34AM +0000, Laco Gubík wrote:
> Neuviedol si jediný dôvod prečo ma nemôžeš zaregistrovať ako Laco, len

Samozrejme, technicky žiaden dôvod neexistuje.

> svoje názory. Používam túto formu mena pri prekladoch aj inde a
> nebudem tu používať inú formu takže nenastane žiadny zmätok. Je to
> moje reálne meno, len v inej forme a nechcem používať žiadnu prezývku.

Tu si trošku odporuješ. Je síce pravda, že "Laco" nie je prezývka, ale
domácka podoba "Ladislav", ale na druhej strane to nie je ani Tvoje
reálne meno.

Pod "reálnym menom" si predstavujem to, čo máš napísané v rodnom liste,
občianskom preukaze, resp. v pase.