=?UTF-8?B?UmU6IFbDvXp2YSBuYSB6bWVudSBrb29yZGluw6F0b3JhIFNLIHTDrW11?=

2010/2/2 Marcel Telka <marcel telka sk>:

> Narážaš na seba?
Nielen na seba. Vid
http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2010-January/msg00091.html
A boli aj dalsi.
Mozes my prosim ta povedat z akeho dovodu nemozes zaregistrovat
prekladatela s takym menom ake ziada ? (Chapem ak by pouzival rozne
mena)

>Ale veď vystupuješ pod menom, akým chceš, nie?
Tu tak uvedeny nie som http://l10n.gnome.org/teams/sk a napr aj
check-po script mi kvoli tomu hlasi chybu.

> http://uk.linkedin.com/pub/ladislav-gubik/19/6ba/831
>
> Si to Ty?
Ano som to ja, len nechapem, aku suvislost to ma s tym ze chcem
pouzivat pre preklady Laco Gubik.

> Registračný mail spracovávajú rôzne skripty (myslím, že aj check-po).
> Takže každá odchýlka od požadovaného formátu by vyžadovala úpravu
> skriptu. Už som to, myslím, v tomto mailing liste vysvetľoval.
>
> Myslíš si ako o kompilátore, že je byrokrat? (teraz neviem, či môžem dať
> smajlíka, aby si si nemyslel, že si robím srandu).
Narazal som na to ze ty ako koordinator, ktory by sa podla mna mal
snazit ziskat novych clenov, velmi ustretovo neposobis, skor naopak.
Preco, ak tam je nejaka technicka chyba, neodosles ten email sam a
dotycnemu neposles kopiu ? Takto to prejde tvojimi kompilatormi a
budes mat aj noveho clena a zabere to aj menej casu.
Prikladov je v ML kopec:
http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2009-August/msg00014.html
http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2009-July/msg00095.html
http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2009-May/msg00033.html
atd

> lista vs. panel je zatiaľ jediný prípad, o ktorom viem (možno si len
> nespomínam). Nie je to nič divné, že sa dvaja ľudia nezhodnú. ... a
> prečo si myslíš, že lista vs panel je v poriadku?

> Snažil som sa na všetko odpovedať. Zabudol som na niečo?

> Myslel som to vážne. ":-)" neznamená vždy "LOL" alebo "ROFL".

> Myslíš napr. byrokraciu? Môžeme sa pokúsiť ju eliminovať.Konkrétny
> návrh?
Trosku viac empatie a ludskosti (svet sa netoci len okolo skriptov a
kompilatorov) a mozno trosku viac strpenia a ustretovosti specialne k
novym clenom by pomohlo. Aj ty si sa kedysi ucil.
>Zrušiť registračné maily?
Nie, len to zautomatizovat. Ten formular co dal dokopy Pavol, a Roman
ho prepracoval, je dobry zaciatok. Staci tam mozno pridat par kontrol
aby sa automaticky upravili napr pismena do takej podoby ako to
potrebuju tvoje skripty a nech ten formular automaticky odosle email.
Preco by ho mal len generovat.

>Zrušiť kontrolórov a začleňovať preklady ako prídu od hocikoho?
Kontrolorov rusit netreba (su velmi potrebny), ale bolo by vhodnejsie
ten proces kontroly nenatahovat donekonecna a byt trosku viac
ustretovy (Pavol kontroloval moje preklady na launchpade a vzdy sme sa
dokazali dohodnut behom jednej max dvoch kontrol). Tym nechcem povedat
ze by to malo byt pravidlo (a nie vzdy je to chyba kontrolora), ale
pri troche snahy na oboch stranach sa da dosiahnut kompromis rychlo.

Pokial ti niekto posle preklad a je to viacmenej dobry preklad (napr
viac ako 80% retazcov je v poriadku), tak preco by si ho nemohol
zaradit do gnome? Ved aj teraz je tam kopec modulov ktore su prelozene
a nemaju nikoho priradeneho. Znova vidim byrokraciu uprednostenu pred
zlepseni stavu prekladu.

> Niečo iné? Napr. nedostatok môjho času? Poraď.
S tym ti nikto nepomoze, preto som napisal aj tuto vyzvu. Lebo si sa
opakovane ospravedlnoval ze nemas cas.

 Nedostatok kontrolórov?
> Poraď. Každý kto chcel byť kontrolórom, tak ním je.
Rad sa pridam ku kontrolorom.

> Vymeniť koordinátora? Navrhni nového. Alebo budeme mať tím bez
> koordinátora?
Vid odpoved nizsie

> Tvoja otázka svedčí o tom, že mi nedôveruješ a myslíš si, že by som
> nemal robiť to, čo robím. Na to máš, samozrejme, právo (každý má právo
> na názor). O.i. už si to aj priamo napísal.
No ak by si sa uprimne zamyslel tak by ta mozno napadli okrem pozitiv
aj nedostatky. Preto som sa opytal tu otazku. Nikto nie je dokonaly.

> Čo s tým? Chceš byť Ty koordinátorom?
Nie, nebolo mojim cielom stat sa koordinatorom (ale nikdy nehovor
nikdy). Tuto vyzvu som napisal s cielom aby sa veci prediskutovali a
zmenili k lepsiemu.
Ak sa veci pohnu k lepsiemu a problemy odstrania, budes to casovo
zvladat, tak nevidim dovod na zmenu koordinatora.
Ja si vazim a aj respektujem to co si spravil pre komunitu a pre svk
preklad Gnome, ale to neznamena ze si neomylny a ze musis byt jediny
kto moze byt koordinatorom, preto aj tato diskusia.

> Teraz si idem robiť srandu.
> Modifikovaný citát:
> Občania, ktorí ešte neboli koordinátori, nech sa hlásia u súdruha
> Žinčicu.
> Koniec srandy.

> Ospravedlňujem sa za to. V drvivej väčšine som to nemal v úmysle.
Ospravedlnenie sa prijima.

> Problém je, že mail nie je dokonalý komunikačný prostriedok a veľa vecí
> sa veľmi ľahko dá pochopiť inak, ako bolo pôvodným pisateľom myslené.
>
> Chýba veľmi dôležitá neverbálna časť komunikácie a tiež veci ako
> intonácia, prestávky a pod.
No ved preto aj treba byt opatrny, hlavne pri takychto diskusiach kde
sa snazime riesit problemy.