=?UTF-8?B?UmU6IFbDvXp2YSBuYSB6bWVudSBrb29yZGluw6F0b3JhIFNLIHTDrW11?=

2010/2/3 Marcel Telka <marcel telka sk>:

> [...]
> myslím, nikdy som to reálne neskúšal) zobrať nejaký obolos a skočiť za
> byrokratmi na úrad nechať si meno zmeniť.
>
> Môj osobný názor č. 2: Meno je len meno, nič viac. Prečo špekulovať so
> všelijakými inými menami?

> Áno, pretože to check-po kontroluje. Pozri vyššie. A už som Ťa aj
> poprosil, aby si to upravil.
>
> Tou vetou som, mimochodom, narážal na linkedin.

> To trošku súvisí s tým, čo si napísal vyššie:
> Chapem ak by pouzival rozne mena
>
> Na jednej strane Ti to nevadí, na druhej áno. Ale možno Laco a Ladislav
Neuviedol si jediný dôvod prečo ma nemôžeš zaregistrovať ako Laco, len
svoje názory. Používam túto formu mena pri prekladoch aj inde a
nebudem tu používať inú formu takže nenastane žiadny zmätok. Je to
moje reálne meno, len v inej forme a nechcem používať žiadnu prezývku.
Preto ta prosím ťa žiadam aby si upravil moje meno na Laco Gubík na
wiki stránkach. (Patričný registračný email je tu:
http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2009-December/msg00023.html)
Ďakujem

> Tu ma napadá príhoda zo života: V nejakej diskusii (mailing list) písal
> nejaký chlapík z Česka a občas sa podpísal ako Jan a občas ako Honza.
> Žiadny problém, že? Na konci, keď sa problém podarilo vyrišiť (hlavne
> vďaka nášmu Honzovi), tak prišlo poďakovanie. Niečo v zmysle: Thank you
> Jan and Honza. You both helped me a lot.

> Ospravedlňujem sa za to. Vymeníme koordinátora? (robím si srandu, podľa
> Tvojich ďalších slov predpokladám, že už to až tak veľmi nepožaduješ.
> Ale ak áno, tak som myslel otázku vážne.)
Nie, už to nežiadam.

> Hm. Takto by som mohol aj prekladať sám, nie?

> Ako som už spomínal, email nie je ideálny komunikačný prostriedok.
Preto sa treba snažiť viac...

> [...]
> (niekoľkoslovné) reťazce. Na všetky dlhšie a trošku náročnejšie sa
> vykašlú. Dôvody nemienim hodnotiť. Pokiaľ to urobí nováčik v tíme, a
> pokiaľ sa naozaj nejedná o komplikované preklady, na ktorých je problém
> sa dohodnúť a pod., tak nevidím dôvod, aby sme ho netlačili do toho, aby
> preklad dokončil. Kto potom bude prekladať náročnejšie preklady? A kedy?
> S prekladom sa treba, aspoň zo začiatku, popasovať.
>
> Pokiaľ sa jedná o skúseného harcovníka, tak tam problém nie je. Buď sám
> vie, že to má preložiť (a nerepce), alebo vieme, že to dokončí (napr.
Tu ma napadá, že ak ťa niekto mimo tímu kontaktuje s prekladom  a
žiadosťou o zaradenie, prepošli to do mailing listu, možno sa niekto
ozve kto si to prisvojí a bude to prekladať.

> Ok. Začnime tak, že preložíš aspoň jeden modul (nie, to nie je
> byrokracia, chcem vidieť, ako sa s Tebou reálne spolupracuje), potom
> napíš samostatný mail so žiadosťou. Ok?
Ok

> Pokiaľ vyslovene nechceš byť Prekladateľom (ale nejaké moduly už
> pridelené máš, takže to nie je tento prípad) iba Kontrolórom, môžeme sa
> dohodnúť aj takto. -> samostatný thread

> Ok. To sa deje. Môže byť? Je to lepšie? Dúfam, že áno. Budem sa snažiť
> aj do budúcnosti, pretože vidím, že nedostatok môjho času, je asi fakt
> závažný problém. Ďakujem všetci, že ste ma na to takto upozornili.
Áno, myslím že táto diskusia prinesie zlepšenie a zjednoduší život všetkým.

> (Aké šťastie, že sa debata rozprúdila práve v čase, keď mám dovolenku...
> Mimochodom, od zajtra rána do nedele večera budem mimo internet -
> konečne si tú dovolenku aj užijem - takže odo mňa nečakajte žiadnu
> reakciu. Ďakujem)
Enjoy,  a diky za spolupracu.

Laco