Re: =?iso-8859-1?Q?V=FDzva_na_zmenu_koordi?= =?iso-8859-1?Q?n=E1tora_SK_t=EDmu?=

On Wed, Feb 03, 2010 at 11:07:35PM +0100, helix84 wrote:

> Áno, to je ono.

> Jednoducho si ma "udiskutoval", nemal som chuť to ďalej riešiť. Vetu

To je škoda, nechcel som Ťa "udiskutovať".

> "Myslim, ze nechcem check-po takto dalej komplikovat" som bral ako "Ja
> som tu šéf a chcem to takto". Wrapper som pochopil tak, že si ho môžem
> používať sám a nebude zverejnený. OK, beriem to ako nedorozumenie a
> môžeme to doriešiť, keď to pre mňa bude opäť aktuálne. S unixovou
> filozofiou súhlasím, ale asi nesúhlasím, že v tomto prípade je správne
> riešenie to rozdeliť - to preberieme inokedy.

Fajn. Verím, že nájdeme rozumné riešenie akceptovateľné pre všetky
strany.

> Želám príjemnú dovolenku a vráť sa odpočinutý.

Ďakujem.

BTW, takú náročnú dovolenku, ako mám teraz (tento týždeň) som hádam ešte
nemal. Toľko mailov som za taký krátky čas hádam nikdy nenapísal. Už ma
z toho normálne bolí klávesnica. :-)