Re: =?iso-8859-1?Q?V=FDzva_na_zmenu_koordi?= =?iso-8859-1?Q?n=E1tora_SK_t=EDmu?=

On Wed, Feb 03, 2010 at 01:45:44AM +0000, Laco Gubík wrote:
> Mozno by nebolo zle pri nezhodach po napr 2 kontrolach vyzvat ineho
> kontrolora aby rozhodol, alebo zaclenovatela. Suhlasim s tym ze v
> urcitom momente treba rozhodnut. Tiez je mozne velmi specificke
> pripady preniest do ML.

To je na Prekladateľovi a Kontrolórovi. Ak jeden z nich problém prenesie
na iné fórum (napr. mailing list, alebo ma priamo osloví), tak sa to na
tom inom fóre riešiť, samozrejme, bude.

A vždy, ak sa problém vyriešiť nepodarí, sa môže daný reťazec buď
nepreložiť, alebo označiť ako fuzzy. A keď niekedy v budúcnosti dozrie
čas, tak sa to dokončí.

> Urcite automatizovat.

Ok. Nie som proti. Navrhujem, aby si sa spojil s Pavlom, a jeho
stránku/formulár môžete spolu vylepšiť tak, aby spĺňal Tvoje predstavy.

Treba si uvedomiť, že štandardná GNOME infraštruktúra takéto veci
zautomatizovať (AFAIK) neumožňuje. Máme len wiki, nič viac. Ak ten
formulár dokáže niekto vyriešiť niekde na gnome.org, budem len rád.

> Znova staci zaviest pravidlo ze kazdy clen moze naraz prekladat urcity
> pocet modulov ktore neposlal na kontrolu. (pocet urci ty, alebo o nom
> mozeme diskutovat)

Ako sa to bude kontrolovať? Musel by sa na to spraviť nejaký skript...

Terajší systém je taký, že keď máš pridelený modul, tak si zaňho
zodpovedný. Môžeš ich mať pridelené koľko chceš, takže nevidím problém v
tom, aby si si vždy dopredu požiadal o modul, prípadne aj viac, aby sa
Ti nestalo to, že týždeň nebudeš mať čo prekladať.

> Potom nebude, ale teraz je aktualny a nie jeden clen nan poukazal,
> takze by sme ho mali poriesit.

Bude stačiť ak sa dohodneme, že na žiadosť o pridelenie modulu odpoviem
do nasledujúceho pracovného dňa (t.j. do 24 hodín; a v prípade víkendu
najneskôr v pondelok - podobne aj sviatky)? V prípade urgentného
problému ma môžete kontaktovať aj priamo (ako som písal v inom
maile). Ak budem dlhšie mimo internet (dlhšie ako víkend, resp.
sviatky), tak vám to v dostatočnom predstihu oznámim, aby ste si napr.
požiadali o nové module dopredu.

Môže byť?

> Navrhujem aby sme vytvorili jednu wiki stranku a vsetky tieto rozne
> body tam dali a kazdy moze dopisat svoj nazor resp pomoct sformovat
> tieto napady. Specialne tento slovnik, resp "rukovat prekladatela" si
> bude vyzadovat viac prace, na ML sa to strati.

Jasne, že to nebude len ML. Chcem to mať hlavne na wiki. A čo sa týka
tej stránky s nápadmi, tak ju kľudne vytvor. Môžeš to dokonca napísať na
už existujúcu stránku (nová kapitola na konci stránky).