Re: [gnome-nl] Oproer in de de cd/dvd-werkplaats

Op wo, 06-09-2006 te 16:41 +0200, schreef Wouter Bolsterlee:

> Menu-items beginnen met een hoofdletter; 'Cd-speler' en 'Cd/dvd-maker' als
> menu-item dus ook.
In mijn locaties-menu staan, door eigen toedoen dat wel, een aantal
menu-items met kleine letters. En dan heb ik het over de snelkoppelingen
naar mijn veelgebruikte mappen.
Mijn mappen beginnen namelijk niet allemaal met een hoofdletter.

Ik zie ook gFTP in mijn menu staan, en anderen hebben misschien wel een
iPod-programma in hun menu.

Overigens vind ik Cd-speler en dergelijke ook best hoor. Ik ben heel
flexibel :)

Groet
Tino