Re: [team-gnome-gr] Διαγωνισμός t-shirt για τα 20 χρόνια του Linux

Συμφωνώ Σίμο,

Φυσικά θα με ενδιέφερε να βοηθήσω την κοινότητα του GNOME, δεδομένου ότι το GNOME είναι το περιβάλλον που χρησιμοποιώ εδώ και πολλά χρόνια. Πρόσφατα έχει μία εβδομάδα που δοκίμασα το KDE 4.6, αλλά τελικά δεν ... γύρισα ξανά πίσω. Δυστυχώς δεν έχω την πολυτέλεια του χρόνου να γράφω σε καθημερινή βάση άρθρα και νέα πλέον, διότι είμαι στο τελευταίο έτος της σχολή μου και έχω αρκετό τρέξιμο με την πρακτική και πτυχιακή εργασία. Ωστόσο, έχω όλη την καλή διάθεση να συνεισφέρω κ εγώ τον οβολό μου στην προσπάθεια που κάνετε όλα τα παιδιά.

2011/6/18 Simos Xenitellis <simos lists googlemail com>

2011/6/18 Panos Georgiadis <drpaneas gmail com>:
> Εννοείται πως η κοινότητά μας έκανε εξαιρετικά το καθήκον της ενημερώνοντας
> τους υπεύθυνους για το σκηνικό. Σημαντικό είναι ότι όλα έγιναν με καλή
> διάθεση και ευγένεια μέσω των e-mails που έστειλες εσύ αλλά και άλλα μέλη.
>
> Πραγματικά όμως, αυτό που έκαναν είναι μεγάλο ρεζιλίκι για μένα. Δεν μπορεί
> να κάνεις καμπάνια για 20 χρόνια Linux, να λέγεσαι Linux.com και να στήσεις
> ένα τέτοιο έτοιμο plugin τύπου "πάρε-βάλε".
>
> Μπορούσε να ψηφίσει ο κάθε άσχετος, είτε ήταν χρήστης λινουξ είτε όχι. Εδώ
> [...]

Κάτι που κάνουμε στραβά είναι όταν τα παίρνουμε στο κρανίο, είναι το συναίσθημα
που κυριαρχεί, και παύουμε να είμαστε παραγωγικοί.

Σφάλματα συμβαίνουν συχνά και θα δούμε και άλλες περιστάσεις στο μέλλον.
Αυτό που χρειάζεται για εμάς είναι να είμαστε προσεκτικοί και να
είμαστε πολλά άτομα
που προσέχουμε, να εντοπίζουμε τέτοια ζητήματα, και να τα αναφέρουμε στη λίστα.

Ως κοινότητα Gnome.gr κάνουμε προσπάθειες για προβολή του έργου
(Στάθης, κοινωνική δικτύωση και προβολή σε εκθέσεις),
(Θάνος, δικτυακτός τόπος www.gnome.gr). Κάτι που λείπει είναι να
γράφουμε περισσότερα
για το GNOME και να έχουμε πιο συχνές δημοσιεύσεις στην αρχική σελίδα
του www.gnome.gr
Αν θα ήθελες να βοηθήσεις, κάθε προσπάθεια είναι καλοδεχούμενη!

Φιλικά,
Πάνος Γεωργιαδής - LinuxScriber.com