Re: [team-gnome-gr] Διαγωνισμός t-shirt για τα 20 χρόνια του Linux

Επισημαίνω ότι θα ήταν καλό να εξηγήσατε ότι είναι εύκολο να γίνει η κανονικοποίηση των αποτελεσμάτων βάσει των ΙΡ, και ότι είναι απλό (και πολύ πιθανό) να έχει "πειράξει" κάποιος τη δυνατότητα ψήφου του ως έχει.

2011/6/16 Simos Xenitellis <simos lists googlemail com>
2011/6/16 george boukeas <boukeas gmail com>:
> Καλημέρα.

> Ο έλεγχος για το αν έχεις ψηφίσει η όχι γίνεται με ένα cookie στον
> browser... Αυτό σημαίνει αφενός οτι σβήνοντας τα cookies ψηφίζεις επ'
> αόριστον και αφεταίρου οτι αν παρακάμψεις τον browser και κάνεις POST
> την ψήφο σου απευθείας στον server (με το curl ή το wget) μπορείς να
> στείλεις χιλιάδες ψήφους με ένα scriptάκι. Δεν είναι καθόλου απίθανο
> να έγινε κάτι τέτοιο.
>
> Εγώ ενημέρωσα με 2 mails την υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων, στην οποία
> είπα ακριβώς πως μπορεί κανείς να δολιεύσει την ψηφοφορία και εκείνη
> [...]

Έστειλα και το δικό μου μήνυμα στη jen cloer gmail com

Σίμος