Re: [team-gnome-gr] Διαγωνισμός t-shirt για τα 20 χρόνια του Linux

2011/6/16 Simos Xenitellis <simos lists googlemail com>:
Αν κάποιος έχει αποθηκεύσει αρχικές εκδόσεις της σελίδας του Linux.com
όπου δείχνει τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας (Flash animation με πίτα),
θα με ενδιέφερε να έχω αντίγραφα. Στη σελίδα αυτή καλείται αυτό το
Flash animation για το pie chart, και η σελίδα δίνει τα τρέχοντα
ποσοστά. Οπότε αν κάνατε Save, As Complete Web page, τότε στον κώδικα
HTML μπορούμε να εξάγουμε τα ποσοστά της στιγμής.

Δεν έχω κάτι αποθηκευμένο, αλλά μπορώ με ασφάλεια να πω το εξής: μέχρι
το βράδι της Παρασκευής 10/6 το αποτέλεσμα ήταν 40-24. Το επόμενο πρωί
11/6, το αποτέλεσμα είχε γυρίσει 25-50. Μιλάμε για μια χρονική διαφορά
της τάξης των 6 ωρών... Το επόμενο βράδι είχε άλλο ένα άλμα +8%.