Re: [team-gnome-gr] Πρόγραμμα «Γει α σου κόσμε» σε pyGTK (GNOME 2 κ αι 3, με Python 2).

Στις 17-06-2011, ημέρα Παρ, και ώρα 23:41 +0300, ο/η Simos Xenitellis
έγραψε:
Γεια χαρά!
3. Μπαίνουμε στον υποκατάλογο pygtk-hello-world/ που δημιουργήθηκε
και εκτελούμε

./pygtk-hello-world
Στον δικό μου υπολογιστή ήθελε ./pygtk-hello-world.py

Θα εμφανίστει ένα παράθυρο που λέει «Γεια σου κόσμε». Το κλείνουμε από
το «x» της εφαρμογής.

Για σχόλια ή παρατηρήσεις, γράψτε εδώ.

Σίμος
Το git clone συγχρονίζει τον τοπικό κατάλογο του υπολογιστή με το
απομακρυσμένο αποθετήριο ή πρέπει σε κάθε αλλαγή στο αποθετήριο να το
ξαναεκτελούμε;

Υ.Γ Στον υπολογιστή μου (ubuntu 11.04) το git δεν πρέπει να ήταν
εγκατεστημένο γιατί το εγκατέστησε το apt-get (δεν δοκίμασα να εκτελέσω
το git πριν το apt-get οπότε δεν είμαι σίγουρος).