[team-gnome-gr] Διαγωνισμός t-shirt για τα 20 χρόνια του Linux

Το Linux Foundation είχε προκηρύξει πριν λίγο καιρό ένα διαγωνισμό
t-shirt για τον εορτασμό των 20 ετών του Linux. Είχα υποβάλει κι εγώ ένα
σχέδιο και με μεγάλη μου χαρά σας ανακοινώνω οτι επιλέχθηκε μαζί με άλλα
πέντε και μπήκε στη διαδικασία της ψηφοφορίας μέχρι τις 22
Ιουνίου!

Μπορείτε να δείτε τα σχέδια και να ψηφίσετε στο
http://www.linux.com/community/contests-and-polls/contests/2011-tshirt-
design-content-finalists.
Το δικό μου έχει τίτλο: "Linux. Everywhere." Αν σας αρέσει, ρίξτε του
ένα βόλι (ή και περισσότερα, αν σβήσετε τα cookies σας). Κι αν σας
αρέσει πολύ, πείτε το και στους φίλους σας.

Ευχαριστώ!