Re: [team-gnome-gr] Διαγωνισμός t-shirt για τα 20 χρόνια του Linux

Τωρα αμα κανω κανενα σχεδιο t-shirt του στιλ περασαν 20 χρονια και ακομα ουτε ενα voting system δεν ξερετε να φτιαχνετε εσεις εκει στο linux.com, θα ειμαι κακος; Προχειρότητα και δουλεια του ποδαριού . . . και αμα δεν στελνατε εσεις παιδια e-mail χαμπάρι δεν θα έπερναν.

2011/6/17 Simos Xenitellis <simos lists googlemail com>

> Έλαβα απάντηση από τη Jen ότι θα έχουμε μια εξέλιξη αύριο: «will be
> addressing this
> tomorrow. Stay tuned». Έλαβα το γράμμα πριν 4 ώρες.
> Οπότε αναμένουμε για εξέλιξη αύριο!

Μόλις ενημερώθηκα για την εξέλιξη με την επιλογή του τελικού σχεδίου
για την επέτειο
του Linux,
http://www.linux.com/news/featured-blogs/185-jennifer-cloer/459044-panel-of-community-members-to-choose-best-20th-anniversary-t-shirt-design-

Συγκεκριμένα,
1. Πράγματι, έγινε προσπάθεια για να κλέψει κάποιος στην ψηφοφορία.
2. Η τελική επιλογή θα γίνει από πάνελ, που είναι καλό για την
υποψηφιότητα του Γιώργο,
διότι το πάνελ γνωρίζει από Linux.
3. Όλοι οι finalist θα πάρουν ούτως ή άλλως αναμνηστικό μπλουζάκι σε κάδρο,
οπότε το Γιώργος θα λάβει σίγουρα το σχέδιό του κορνιζομένο.

Και αναμένουμε το τελικό αποτέλεσμα της επιλογής από το πάνελ, για τις
22 Ιουνίου!