[GNOME-TR] =?utf-8?b?R25vbWUgdmUgWWFyZMSxbWPEsSBUZW1hIERlc3RlxJ9p?=

Selam,
Listeyi son günlerde çok fazla meşgul ediyorum farkındayım ama bir ne
hikmetse sorunlar peşimi bırakmıyor. Size daha önce arkadaşımı
bahsetmiştim. Arkadaşım için Ubuntuyu özelleştiriyorum. Şimdilik
masaüstü simgelerini büyüttüm ama Uygulamalar menüsü içerisindeki her
şey bize biraz küçük geliyor. :( Bunu menü içi simgeleri yada yazıları
nasıl büyüte bilirim.

İkincisi ise arkadaşım pencerelerin kapatma tuşlarına ulaşması ve onları
kapatması sıkıntı oluyor. Bu tuşları büyüten bir tane theme buldum ama
oda metacity için değil sawfish içinmiş. Ubuntu altında sawfish'i
cağırmaya kalktığımda gnome-panel çöküyor.
http://purge.bash.sh/~bredroll/sawfish-big.html bu adresteki ekran
görüntüsündeki kadar pencere tuşlarını büyütebilir miyim ?

Bu konuda fikriniz varsa ve paylaşırsanız sevinirim.