[GNOME-TR] =?iso-8859-1?q?T=FCrk=E7e_imla_denetimi_ve_Mutlu_Son?=

Şuan sabah namazı ezanı okuyor ve ben bugün onunda koyduğum hedefe
ulaştım. şuan Evolution altında Türkçe imla denetimi ile yazıyorum. :)
Eğer sizde bu zevki tatmak istiyorsanız http://uyarer.com/blog
adresinden bu konu hakkında yazmış olduğum dokumana ulaşabilirsiniz.
Dökuman da hatalar olabilir şimdiden affola çünkü çok uykulu bir şekilde
yazdım.

Son olarak İsmail Aşçı hocam artık yazım denetimi aracımız var. Süer
olmasa da baya iş görüyor. Böyle yazmak gerçekten hoş oluyor. Şimdi
acaba sesli Türkçe desteğine geçsek mi :P

Herkese Kolay Gelsin.