Re: [GNOME-TR] Turkce imla denetimi

Merhaba,

Tartışmayı yeni görüyorum, konuya ortadan girdiysem şimdiden özür dilerim...
Bir iki hatalı bilgiyi düzelteyim öncelikle...

Perşembe 10 Ağustos 2006 11:28 tarihinde, Talat UYARER şunları yazmıştı:
> için hazırlanmış. Ispell yada aspelin istemci mantığı yok Barış Metin
> Zembereki kullanabilmek için bir tane Zemberek server yazmış

Zemberek server Mehmet Akın tarafından yazıldı. Zemberek kütüphanesini
kullanan bir java uygulaması kendileri.

> ve ispelin
> yapısını değiştirerek bununla haberleşmesini sağlamış. Bildiğim
> kadarıyla bunu aspellin tukçe konusunda uyumsuzlukları olduğu için
> ispelle gerçekleştirmiş. Bu değişmiş ispellin suan ki adı zpspell ve
> kaynak

zpspell basitçe ispell arayüzünü taklit ederek zemberek sunucusu ile
konuşuyor. Bu kadar basit bir uygulama için ispell'i değiştirmek yerine
baştan yazıldı.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin