Re: [GNOME-TR] =?utf-8?q?Gnome_Ve_Yard=C4=B1mc=C4=B1_Teknoloji_Deste?= =?utf-8?b?xJ9p?=

Ben bunu yapacagım ama suan imla denetimi sorununu cozmeye calsııyorum
bitince yapmaya baslıyacagım belki bir sonuc elde ederiz. :)

Not: Gnome'da imla denetimine az kaldı...

Çrş, 2006-08-16 tarihinde 18:41 +0300 saatinde, Nilgün Belma Bugüner