[GNOME-TR] =?utf-8?q?Gnome=2Eorg=2Etr_tasar=C4=B1m_Denemesi?=

Selam Arkadaslar,
Gnome.org.tr için basit bir tasarım denemesi yaptım fikirlerinize
sunuyorum. Şuan büyük logoyu oturtmanın yollarının arıyorum.Bu sorun
dışında görüş ve düşüncelerinizi bekliyorum. Tabi büyük logoyu daha
güzel olması için yardımınızıda. Birde ben tasarımı aslında üsteki he
menü elemanı için farklı renkte düşündüm. Yani Belgeler tıkladıgında Mor
olması gibi birde Hangi bağlantıda ise Buyuk Gnome.org.tr yazısı altında
o baglantının adı yazabilir diye düşündüm. Neyse kısa kesip
yorumlarınızı bekliyorum.

Adres : http://img59.imageshack.us/img59/9264/tasarim1mm4.png