Re: Ako je to so =?utf-8?B?emHEjWxlxYhv?= =?utf-8?B?dmFuw61tPw==?=

On Wed, Mar 17, 2010 at 03:33:50PM +0100, helix84 wrote:

> Dakujem za info. Snad keby si posielal pripomienky priebezne po
> mensich castiach, mohol som ich priebezne opravovat.

To by mi príliš skomplikovalo prácu. Prepáč, ale nebudem to takto robiť.
Ako som písal inde, po prvom kole, keď sa začlení tento moloch, bude
kontrola a začleňovanie ďalších prípadných zmien rýchlejšie.

> Ano, moja chyba, dosla mi vtedy trpezlivost... Aj ked to odpocitas,

Nikto Ti to nevyčíta...

> myslim, ze cely proces trva dost dlho. Snad sa to casom zlepsi ak
> porastie pocet kontrolorov a zaclenovatelov.

Zlepší sa to, keď v každom module nastane aspoň jedno začlenenie podľa
aktuálneho procesu.