Re: Ako je to so =?utf-8?B?emHEjWxlxYhv?= =?utf-8?B?dmFuw61tPw==?=

On Mon, Mar 15, 2010 at 04:57:27PM +0100, helix84 wrote:

> Aj ja, konkretne neviem preco je moj modul gnome-packagekit v stave na
> zaclenenie uz dva mesiace bez akehokolvek komentara, ked je
> skontrolovany. Zaclenenie je podla mna priam atomicka operacia.

gnome-packagekit je rozsiahly modul. Mám ho skontrolovaný cca na 60 %,
venoval som mu už dosť veľa času, ale zatiaľ sa mi kontrolu nepodarilo
dokončiť. Ospravedlňujem sa za to, ale snažím sa. Takmer každý deň
posuniem minimálne jeden modul ďalej, takže progres tu je. Okrem
gnome-packagekit a mousetweaks nečaká na mňa žiaden modul od svojej
poslednej aktivity viac ako 4 týždne.

> Len mimochodom som preklad PackageKit urobil pred rokom, ohladne
> zaclenenia som bol odkazany na slovensky tim GNOME (nevedel som este,

Čo bolo správne.

> ze je sucastou GNOME) - odvtedy sme sa nikam nepohli, pretoze
> pouzivatelia ho doteraz nemaju v baliku.

Akože nepohli? Preklad si nahral 22.6.2009, prvá korektúra bola hotová
9.7.2009 a na začlenenie to kontrolór pustil 21.12.2009 (z toho sa
takmer 4 mesiace, od 28.8.2009 do 18.12.2009 čakalo na jednu Tvoju
reakciu k pripomienkam kontrolóra v rámci ping-pongu).

Od 14.1.2010 to "začleňujem", t.j. robím finálnu kontrolu. Modul je však
veľmi rozsiahly a náročný.

> Este otazka - gnome-packagekit je priamo uvedeny medzi modulmi GNOME,
> nie niekde medzi extras, tyka sa ho teda vydanie 2.30.0 a freeze
> 17.3.? Predpokladam, ze ano a prosim o zaclenenie do terminu.

Áno, gnome-packagekit bude súčasťou GNOME 2.30, avšak 17.3. nie je
žiaden freeze.

http://live.gnome.org/TwoPointTwentynine

> Tiez si myslim, ze to tu bolo prebrane dostatocne. Tak preco este
> nemame druheho zaclenovatela ked jeden nestiha? Dobrovolnici?

Máme viacero kontrolórov, ktorí s kontrolov prekladov veľmi pomáhajú.
Bez nich by bola práca oveľa pomalšia. Ďakujem im za to.