=?UTF-8?B?UmU6IEFrbyBqZSB0byBzbyB6YcSNbGXFiG92YW7DrW0/?=

2010/3/17 Marcel Telka <marcel telka sk>:
> gnome-packagekit je rozsiahly modul. Mám ho skontrolovaný cca na 60 %,
> venoval som mu už dosť veľa času, ale zatiaľ sa mi kontrolu nepodarilo
> dokončiť. Ospravedlňujem sa za to, ale snažím sa. Takmer každý deň
> posuniem minimálne jeden modul ďalej, takže progres tu je. Okrem
> gnome-packagekit a mousetweaks nečaká na mňa žiaden modul od svojej
> poslednej aktivity viac ako 4 týždne.

Dakujem za info. Snad keby si posielal pripomienky priebezne po
mensich castiach, mohol som ich priebezne opravovat.

> Akože nepohli? Preklad si nahral 22.6.2009, prvá korektúra bola hotová
> 9.7.2009 a na začlenenie to kontrolór pustil 21.12.2009 (z toho sa
> takmer 4 mesiace, od 28.8.2009 do 18.12.2009 čakalo na jednu Tvoju
> reakciu k pripomienkam kontrolóra v rámci ping-pongu).

Ano, moja chyba, dosla mi vtedy trpezlivost... Aj ked to odpocitas,
myslim, ze cely proces trva dost dlho. Snad sa to casom zlepsi ak
porastie pocet kontrolorov a zaclenovatelov.

> Áno, gnome-packagekit bude súčasťou GNOME 2.30, avšak 17.3. nie je
> žiaden freeze.
>
> http://live.gnome.org/TwoPointTwentynine

Moja nepozornost, neoveril som si cislo, mal som na mysli termin 29.3.
- dokedy sa dostanu preklady do 2.30.0.

S pozdravom
~~helix84