=?ISO-8859-2?Q?Ako_je_to_so_za=E8le=F2ovan=EDm=3F?=

Ahojte,
trochu ma znepokojuje riešenie začleňovania. Posledný mail o začlenení modulu mi prišiel 4.3.2010.
Strácam nádej, že moduly ktoré čakajú na začlenenie sa do GNOME 2.30 skutočne dostanú.
Fakt by preklad tak strašne utrpel na kvalite, ak by bol napr. automaticky začlenení po skontrolovaní minimálne dvomi kontrolórmi?
Je mi jasné, že ak to obíde Marcela, bude preklad obsahovať o nejaké to percento* viac chybných reťazcov, ale vzhľadom na to, že pripomienky pri začleňovaní veľmi zriedka obsahujú (ak vôbec) žiadosť o opravu vyslovene zlého prekladu, takýto postup by bol podla mňa vhodný. V prípade prebytočného času veď môže Marcel kontrolovať dodatočne. Nejaké to 1-2%* nepresností neublížia tak ako 55% bez prekladu.
.. alebo by to chcelo ešte nejakého začleňovateľa.
*odhad
--
S pozdravom Roman Mátyus