Re: chcek-po

On Fri, Feb 19, 2010 at 12:03:16PM +0100, helix84 wrote:

> Správne by tam mali byť mená autorov, čo je samozrejme problematické a
> IMHO zbytočné zisťovať. Ak sa dohodneme, že je to zbytočné, je lepšie
> to nechať nevyplnené ako vypĺňať tam vyslovene nesprávnu informáciu,
> že autorské práva má FSF.

Navrhujem, aby sa riešenie tohoto problému presunulo do
gnome-i18n gnome org, pretože sa to týka viacerých tímov a predpokladám,
že sa tam nájde niekto kto to už riešil. Európske zákony sú v tomto
smere dosť podobné, takže šanca tu je...

Má niekto chuť otvoriť túto tému v gnome-i18n gnome org ?

Na druhej strane, ak by sme sa rozhodli, že atuálnu prax (t.j. FSF)
nejako zmeníme, čo so staršími prekladmi? Ponecháme tam FSF, alebo to
tiež zmeníme?