Re: chcek-po

2010/2/18 Peter Mráz <etkinator gmail com>:

> tak toto som pochopil možno zle ja - mal som za to, že vštky moduly pred
> uploadom upraviš ty tu druhú vetu som asi nedočítal - za to sa
> ospravedlňujem.
> druhá vec je že si spominal taku vec že keď sa bude dať niečo zautomatizovať
> tak to sam rad urobiš - a myslim že of zmeniť na for by šlo.

> asi to nikto okrem teba nepovažuje za dôležité.
> bol tu tiež nápad upozorňovať na aktualizáciu check-po - myslim že to nebol
> až tak odveci nápad

> to je jedno ak tam nič iné nie je problém - tak si to mohol upraviť sám.
> [...]

Myslim si ze Peter je frustrovany s tvojho pristupu a to opravnene.
Toto si mohol kludne opravit, ak tam nic ine nebolo zle, zmena dvoch
pismen by ta nezabila a mohol si petrovi povedat nech si stiahne novy
nastroj.
Mat jednotne hlavicky nie je zle ale buzerovat v kuse prekladatelov je
zbytocne. Ak je jedinym dovodom pouzivania check-po to, aby boli
"pekne" hlavicky tak si myslim ze by sme to mali zrusit, lebo to
zbytocne sposobuje ostaru a predlzuje to zaclenovanie.