Re: chcek-po

On Thu, Feb 18, 2010 at 10:56:54PM +0000, Laco Gubík wrote:
> Myslim si ze Peter je frustrovany s tvojho pristupu a to opravnene.
> Toto si mohol kludne opravit, ak tam nic ine nebolo zle, zmena dvoch
> pismen by ta nezabila a mohol si petrovi povedat nech si stiahne novy
> nastroj.

Po tom chaose s vinagre ma nenapadlo, že niekto používa starú verziu
check-po. Veď prečo by aj, keď odporúčaný postup je vždy si check-po
stiahnuť pomocou wget?

Jednoducho sa mi zdalo, že check-po nebol vôbec spustený.

> Mat jednotne hlavicky nie je zle ale buzerovat v kuse prekladatelov je
> zbytocne. Ak je jedinym dovodom pouzivania check-po to, aby boli
> "pekne" hlavicky tak si myslim ze by sme to mali zrusit, lebo to
> zbytocne sposobuje ostaru a predlzuje to zaclenovanie.

Nie. Dôvodom sú správne hlavičky. Z predchádzajúcich skúseností som
vedel, že sám často zabúdam napr. updatnúť rok v Copyrighte, alebo občas
urobím chybu (preklep a pod.). A ešte k tomu pomaly každý PO súbor mal v
hlavičke niečo inak. Veľmi nízka štábna kultúra...

Pokiaľ sa pri prvom prekladaní/komitovaní nejakého staršieho PO súboru s
nekonzistentnou hlavičkou všetky warningy odstránia, nasledujúce úpravy
PO súboru (resp. jeho hlavičky) by už mali byť triviálne. V podstate len
pridať raz za rok nový rok do Copyrightu a je to.