Re: chcek-po

Dňa 19. februára 2010 0:26, Laco Gubík <lacogubik googlemail com> napísal(-a):
2010/2/18 Marcel Telka <marcel telka sk>:

> [...]
>
> Nie. Dôvodom sú správne hlavičky. Z predchádzajúcich skúseností som
> vedel, že sám často zabúdam napr. updatnúť rok v Copyrighte, alebo občas
> urobím chybu (preklep a pod.). A ešte k tomu pomaly každý PO súbor mal v
> hlavičke niečo inak. Veľmi nízka štábna kultúra...
>
> Pokiaľ sa pri prvom prekladaní/komitovaní nejakého staršieho PO súboru s
> nekonzistentnou hlavičkou všetky warningy odstránia, nasledujúce úpravy
> PO súboru (resp. jeho hlavičky) by už mali byť triviálne. V podstate len
> pridať raz za rok nový rok do Copyrightu a je to.
Podla toho co vravis, nie je ziadny dovod check-po pouzivat.
Staci doplnit meno a rok do hlavicky.

Kto chce tak to kludne moze pouzivat, resp to mozes pred commitom
upravit ak je pre teba "stabna kultura" taka dolezita.

Co si myslia ostatni ?

nemozme vsetko nechat na marcela - nevie na ktoru nohu skor skocit, staci ked sa to bude robiť na úrovni začleňoveteľ  (to bol vtip).
neviem do akej miery je podstatná hlavička  - mne je ukradnuta, ale ak je to vec dôležita tak to tam budem dopňovať. Nevadi mi ked to ako kontrolor urobim raz ale vadi mi ked to ako prekladatel musim robiť zakaždým, pred každým odosielanim súboru.

Mimochodom v súbore, ktorý generuje Vertimus je druhý riadok (napr. pre empathy)
# Copyright (C) 2010 empathy's COPYRIGHT HOLDER

my používame # Copyright (C) YEAR(S) Free Software Foundation, Inc.
nezdá sa mi že by to bolo s kostolným poriadkom (či štábnou kultúrov), pretože nie všetky moduly patria pod FSF
už na to marcela upozorňoval aj ivan http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2009-June/msg00074.html