Re: Koordinator nestiha?

Ahoj Lucas,

On Thu, Mar 19, 2009 at 08:27:48PM +0100, Lucas Lommer wrote:
> Ve chvilich volna rad pomuzu napriklad pri konzultaci spravnosti
> prekladu a planuju zacit pouzivat svuj SVN ucet, mohl bych pak pripadne
> pomoci s pridavani do SVN.
>
> Pokud by mel kterykoliv ze slovenskych prekladatelu problem, zkuste se
> mi ozvat, vynasnazim se pomoci najit reseni.

Prepáč, ale začínam mať dojem, že už zachádzaš trošku ďaleko. Nechcem tu
rozpútavať zbytočne flamewar (pretože si myslím, že ostatných by to
nezaujímalo), takže k tomu "trosku ďaleko" sa tu zatiaľ neplánujem
podrobnejšie vyjadrovať. Ak chceš, obráť sa na mňa priamo (mimo
konferenciu) a vysvetlím Ti to...

Ahoj.