Koordinator nestiha?

Ahoj,

kedysi, ked sa preklady GNOME posielali mailom priamo koordinatorovi,
zdala sa mi situacia byt o nieco lepsia ako teraz, ked sa preklady
odosielaju cez l10n.gnome.org. Vtedy si koordinator (ahoj, Marcel!)
aspon vsimol nejaky mail a pripadne reagoval - ci uz komitol zmeny,
alebo nie. Teraz sa mi zda, ze si maily od gnomeweb (vertimus na
damned lies) ani nevsima. Staci si pozriet napriklad zoznam modulov,
ktore su prelozene, pripadne v prebiehajucej korekture a ich datumy
napr. na  http://l10n.gnome.org/users/palos/ ... Ano, niektore su v
zdrzani na mojej strane.
Preco ma to trapi? Lebo zase prave vyslo nove vydanie GNOME bez
aktualizovanych slovenskych prekladov.
Ja viem, vsetko je to dobrovolna praca v case volna, ale aj tak som z
toho sklamany.
Mame prekladat vetvu HEAD/tip/master, takze preklady sa zase dostanu
az do dalsieho vydania, o pol roka...

Nuz, tak som sa postazoval, aj tak mi nie je lepsie.

Pozdravujem vsetkych, ktori sa podielaju na prekladoch a dakujem im.

Pal'o