Re: Koordinator nestiha?

Ahoj

> Teraz to funguje tak, ze preklady kontrolujem, resp. kontroluju ich
> kontrolori. Kedze momentalne mame jedineho kontrolora (mna), tak som
> automaticky uzkym hrdlom.
>
> Myslim si, ze novy system je ovela lepsi ako ten predchadzajuci, pretoze
> sa takto zachyti relativne velke mnozstvo nie uplne najspravnejsich
> prekladov.

Ano, v tomto mas uplnu pravdu - nie je to len o kvantite, ale aj o
kvalite. Suhlasim, bez kontroly tie preklady naozaj niekedy vyzerali
tak, ako obcas vyzeraju...

> Nechces sa stat kontrolorom? :-)

Vyborna otazka. Aj chcem, len sa obavam, ci si dokazem najst dostatok
casu a taktiez ci budem dost prisny (dufam, ze aspon taky kvalitny,
ako Ty)

> Ano, uznavam, ze na preklady nemam prilis vela volneho casu ale snazim
> sa tomu venovat maximum. Prave preto by som privital, aby sa z
> niektorych prekladatelov casom vyklul kontrolor.

Ved to, s volnym casom to nie je vzdy ruzove... Pomoct by som urcite chcel.

> Dakujem a ospravedlnujem sa za Tvoje zle pocity.

Nie je to zase az take zle, nemusis sa za to trapit. Skratka som nemal
najlepsiu naladu...

S pozdravom
                      Pal'o