Re: Koordinator nestiha?

Ahoj Paľo,

On Thu, Mar 19, 2009 at 06:21:01PM +0100, Pavol Šimo wrote:

> Vyborna otazka. Aj chcem, len sa obavam, ci si dokazem najst dostatok
> casu a taktiez ci budem dost prisny (dufam, ze aspon taky kvalitny,
> ako Ty)

Keďže toto nepovažujem za jednoznačné vyjadrenie želania/túžby stať sa
Kontrolórom, zatiaľ Ti tú právomoc nepridelím. Alebo som to nepochopil
správne? Občas sa inotaje dajú dosť ťažko správne dešifrovať bez
hlbšieho poznania osobnosti na druhej strane :-)

Samozrejme, kedykoľvek môžeš o právo byť Kontrolórom požiadať. Patrí to,
o.i., medzi základné práva každého Prekladateľa. :-)

> Ved to, s volnym casom to nie je vzdy ruzove... Pomoct by som urcite chcel.

Takže ako? :-)

> Nie je to zase az take zle, nemusis sa za to trapit. Skratka som nemal
> najlepsiu naladu...

Ja sa netrápim :-). Len by som nechcel, aby si sa trápil Ty :-).