Re: Koordinator nestiha?

Ahoj

Ve chvilich volna rad pomuzu napriklad pri konzultaci spravnosti
prekladu a planuju zacit pouzivat svuj SVN ucet, mohl bych pak pripadne
pomoci s pridavani do SVN.

Pokud by mel kterykoliv ze slovenskych prekladatelu problem, zkuste se
mi ozvat, vynasnazim se pomoci najit reseni.
--
Lucas "Drom" Lommer
GNOME-CZ

Mail: llommer svn gnome org
IRC: Drom @ irc.gnome.org
Jabber: drom jabber org

You can talk Czech, English, Slovak and a bit German to me :)