Re: [gnome-nl] Vertaling gnome-settings-daemon

Beste Reinout,

Ik wil natuurlijk graag zeggen dat ik zulke banale fouten zelden maak
- of dat ik tenminste dacht dat dat het geval was. Daarom geef ik hier
onmiddellijk andere zaken de schuld van mijn eigen fouten. Ik dacht
zelf aan het feit dat het mijn eerste vertaling was en dat ik moest
wennen aan het proces en de tool.

Maar het is misschien beter om deze tijd te gebruiken om mijn eigen
vertaling bij te werken ;-)

Dankjewel voor je feedback.

Groeten,

Werner

Op 24 maart 2010 23:22 heeft Reinout van Schouwen <reinouts gnome org>
het volgende geschreven: