Re: [gnome-nl] design voor zakenkaartje kiezen.

Beste Philip,

On Sun, 24 Apr 2005, Philip Van Hoof wrote:

Waarom breiden we dat niet uit naar "Vertaling, promotie en
ontwikkeling" :-)?

Er zijn binnen gnome-nl mensen die zich direct met GNOME-ontwikkeling bezig houden, dus dat vind ik geen gek idee. Zolang maar duidelijk is dat gnome-nl *op zichzelf* geen organisatie is die opdrachten aanneemt e.d.

Als GNOME foundation-lid met professionele taken, die nauw aansluiten
bij wat er zich afspeelt in de opensource wereld, heb ik deze GNOME
foundation regels uiteraard doorgenomen. Deels vanuit dat perspectief
stelde ik me de vraag: We hebben nu wel GNOME business kaartjes, maar
wat mogen we ermee doen tijdens het professionele deel van ons leven?

Als kenner van de regels kun jij daar misschien wel het beste antwoord op geven. :-) Gevoelsmatig zeg ik: deel ze gerust uit zolang er een GNOME-context bestaat. Uiteraard niet in plaats van een bedrijfsvisitekaartje waarbij andere (commerciele) belangen in het spel zijn.

van software ontwikkeling mogelijk te maken. Ik geniet er dan ook van
wanneer opensource/free softwares met success en op de juiste manier in
een commerciële omgeving ingezet worden.

Mee eens.

Reinout van Schouwen	   ***	student of Artifical Intelligence
email: reinout cs vu nl    ***	mobile phone: +31-6-44360778
www.vanschouwen.info       ***	help mee met GNOME vertalen: nl.gnome.org