Re: [gnome-nl] Re: gnome-nl-list Digest, Volume 7, Nummer 17

Hoi Alex,

On Mon, 2005-04-25 at 09:00, Alex de Haan wrote:
> Als de kaartjes klaar zijn dan houd ik ons aanbevolen om deze te mogen
> uit te delen. Wij bestormen straks de MKB markt namelijk heel erg veel
> en ik denk dat jullie daar zeker iets in kunnen betekenen.

Werkt dat zo tegenwoordig? Het was "vroegah" (...) toch altijd zo dat je
zelf je kaartjes moest uitdelen? Ik vind 't verder wel een goed idee,
wat extra contacten is nooit verkeerd.

Bedankt,
Ronald

--
Ronald S. Bultje <rbultje ronald bitfreak net>