Re: [gnome-nl] design voor zakenkaartje kiezen.

Op vr, 22-04-2005 te 23:08 +0200, schreef Erik Snoeijs:
> Mochten er reële bezwaren zijn tegen het huidige ontwerp. Dan is het
> zaak om deze nu te laten klinken. Echter acht ik de kans klein dat
> veranderingen nog door gevoerd gaan worden. Om uws zelf even te quoten:
> "aub niet fucken met layout en alignments, er is over nagedacht qua
> uitlijning etc" (was niet zo bitcherig bedoelt als het nu mogelijk leest
> hoor)

Ik vond het logo dat op de achtergrond terugkwam erg mooi, nu is het een
beetje kaal. De tekst zelf is prima, geen enkel bezwaar, maar het stukje
voet op de achtergrond maakte het net even af.

(of was de footprint daarvan te groot? ;) )

--
Vriendelijke groet,        | E-mail: michel klijmij net
                           | Web   : http://michel.klijmij.net/
                           | Jabber: michel jabber xs4all nl
Michel Klijmij             | GPGkey: 0x8A43CF30