Re: [gnome-nl] design voor zakenkaartje kiezen.

Ok ik heb met uws gesproken en heb de bron bestanden binnen.
het design ziet er als volgt uit.
http://www.klikmans.nl/gnome-bc/bc-mockup2.png

De volgende stap is dat er test printjes worden gemaakt van het kaartje.
Deze zal ik laten doen door hurryjane.com.

Mogelijk dat er op een later tijdstip nog gediscussieerd gaat worden
waar we de kaartjes definitief laten maken. Maar ik gok dat dit toch
hurryjane.com gaat worden. Dit omdat er nu geen vol vlakken meer in het
design zitten en het mogelijke verschil tussen drukken en printen dus
miniem zal zijn. En hurryjane.com het voordeel qua prijs had.

Mochten er reële bezwaren zijn tegen het huidige ontwerp. Dan is het
zaak om deze nu te laten klinken. Echter acht ik de kans klein dat
veranderingen nog door gevoerd gaan worden. Om uws zelf even te quoten:
"aub niet fucken met layout en alignments, er is over nagedacht qua
uitlijning etc" (was niet zo bitcherig bedoelt als het nu mogelijk leest
hoor)

Voor mensen zoals mij die geen flauw benul hebben van fonts, het
gebruikte font is dus ook geen bitstream vera meer, maar een goede
degelijke print letter.

Zodra ik meer te melden heb over de kaartjes zal ik dat hier posten.