Re: [gnome-nl] design voor zakenkaartje kiezen.

Vond het ook wel jammer dat die voetafdruk er niet meer op zat.
Echter zo vertelde uws mij, is de voetafdruk veelte druk voor een
zakenkaartje.

Een punt wat hierin belangrijk is denk ik, is dat het kaartje op het
scherm anders bekeken word dan geprint.
Iemand die een zakenkaartje bekijkt zal niet echt geïnteresseerd zijn in
een voet afdruk maar meer in gegevens van de persoon in kwestie.