Re: =?UTF-8?Q?P=C5=99ekl=C3=A1d=C3=A1?= =?UTF-8?Q?_n=C4=9Bkdo?= GIMP?

Petr Kovar píše v Čt 26. 02. 2009 v 17:38 +0100:
> Ozval se ti někdo s tím, že už na programu GIMP začal skutečně pracovat?
> Mám bohužel takovou zkušenost, že najít či získat kontakt na zájemce o
> lokalizaci určitého programu není zase tak obtížné, co bývá obtížnější, je
> motivovat lidi k tomu, aby lokalizaci skutečně provedli... I v archivu
> této konference najdeš několik takových nakonec neúspěšných případů. ;-)

Já jsem dokonce ani moc nechtěl, aby na tom lidi už začali pracovat.

Byl jsem týden na dovolené, neměl jsem tam nonstop přístup k Internetu a
ani jsem nechtěl být moc u počítače, takže jsem nemohl to řešit.

Teď si ověřím, jestli o to všichni mají stále zájem, vybereme
koordinátora GIMPu (počítám, že na GIMPu mohou pracovat asi tři lidé) a
pak podám instrukce, jak začít překládat (bude-li to třeba).

S těmi, co o lokalizaci nebudou mít vůbec zájem, se holt rozloučím; ti,
co budou mít zájem o lokalizaci, ale nevejdou se do GIMPu, mohou
překládat cokoli jiného.

Mimochodem, přilásilo se několik velmi seriózně se zdajících lidí (a
samí příslušníci mužské části populace! :-(), takže jsem optimista.

S pozdravem,
MP

--
Martin PICEK