Re: =?ISO-8859-2?Q?P=F8ekl=E1d=E1_n=ECkdo?= GIMP?

vitko post cz, Fri, 20 Feb 2009 12:07:42 +0100 (CET):

> Ahoj, nějaké zkušenosti mám a GIMP intenzivně používám více než 7 let.
>
> Navíc teď pracuju pro firmu, která živí i profesionálního grafika
> (jablíčkáře), takže je lecos možné konzultovat.
>
> Jestli je zájem o pomoc s překladem GIMPu, jsem vám k dispozici.
>
> (Poslední dobou sice moc času nemám, ale GIMPu ho rád věnuji.)
>
> Vítězslav Kotrla

Předně díky za vaši ochotu. Mohl bych vás ještě požádat o registraci na
stránkách <http://l10n.gnome.org/languages/cs/> a rezervaci modulů cheese a
seahorse, máte-li o jejich lokalizaci nadále zájem? Stránka
<http://live.gnome.org/Czech/CoPrekladat> bude totiž nahrazena rezervacemi
na <http://l10n.gnome.org/languages/cs/gnome-2-26/ui/>.

Ještě jednou díky.