Re: =?UTF-8?Q?P=C5=99ekl=C3=A1d=C3=A1?= =?UTF-8?Q?_n=C4=9Bkdo?= GIMP?

vitko post cz píše v Pá 20. 02. 2009 v 12:07 +0100:

> Ahoj, nějaké zkušenosti mám a GIMP intenzivně používám více než 7 let.
>
> Navíc teď pracuju pro firmu, která živí i profesionálního grafika (jablíčkáře),
> takže je lecos možné konzultovat.
>
> Jestli je zájem o pomoc s překladem GIMPu, jsem vám k dispozici.
>
> (Poslední dobou sice moc času nemám, ale GIMPu ho rád věnuji.)
>
> Vítězslav Kotrla

To by bylo skvělé. Díval jsem se na nepřeložené řetězce a mnohdy to jsou
obecné věci, které přeloží každý. Pokud byste ale měl zájem pomoct s
těmi odbornějšími, tak by to bylo hodně pomohlo.
Jestli se nenajde nikdo tady z týmu, který by na tom s Vámi
spolupracoval, tak bychom se toho ujmuli klidně my. GIMP je pro nás dost
důležitá aplikace.

S pozdravem Jiří Eischmann