Re: =?UTF-8?Q?P=C5=99ekl=C3=A1d=C3=A1?= =?UTF-8?Q?_n=C4=9Bkdo?= GIMP?

Jiří Eischmann píše v So 21. 02. 2009 v 15:44 +0100:

> To bych měl tady v konferenci asi objasnit. Dali jsme dohromady tým
> překladatelů, kteří se starají o to, aby byly dobře lokalizované
> produkty Mandriva Linux CZ a Ubuntu Linux CZ, neboli systémy, které jsou
> přiložené ke knížkám. Pomáháme upstreamu napříč projekty. Já to
> koordinuju. Momentálně máme hodně práce hlavně v KDE4, ale GIMP patří
> taky mezi klíčové aplikace, proto nás jeho osud zajímá. Jsem samozřejmě
> raději, pokud se ho ujme někdo z překladatelského týmu GNOME a bude se
> mu věnovat dlouhodobě. Takže se do toho klidně pusť. My můžeme být jen
> [...]

Ta iniciativa ohledně Mandrivy a Ubuntu zní dobře, přeju hodne štěstí!

A jinak bych chtěl jen upřesnit, že já nebudu koordinovat překlad GIMPu
(nemám na to patřičnou kvalifikaci) – já jen hodlám dát dohromady tým
jiných překladatelů, který se o GIMP bude starat, a minimálně v
začátcích mu pomáhat.

S pozdravem,
MP

--