=?iso-8859-2?Q?Re=3A=20P=F8ekl=E1d=E1=20n=ECkdo=20GIMP=3F?=

> Je to problém, na který se bohužel zatím nenašlo uspokojivé řešení,
> tedy zkušený překladatel, který GIMP zná a orientuje se v práci s grafikou.

Ahoj, nějaké zkušenosti mám a GIMP intenzivně používám více než 7 let.

Navíc teď pracuju pro firmu, která živí i profesionálního grafika (jablíčkáře),
takže je lecos možné konzultovat.

Jestli je zájem o pomoc s překladem GIMPu, jsem vám k dispozici.

(Poslední dobou sice moc času nemám, ale GIMPu ho rád věnuji.)

Vítězslav Kotrla